سفارش تبلیغ
صبا ویژن
هر دوستی ای که طمعْ پدیدش آرد، نومیدی ازمیانش می بَرَد . [امام علی علیه السلام]

آهنگ ،کلیپ موبایل

آهنگ بسیار زیبا و بسیار غمگین از علیرضا روزگار (هرگز نشد)
آهنگ غمگین و عاشقانه

.:: wWw.PcLord.IR ::. دانلود غمگین ترین آهنگ ، عکس ، شعر ، کتاب و اس ام اس های عاشقانه

آهنگ بسیار زیبا و بسیار غمگین از علیرضا روزگار به نام هرگز نشد برای دانلود و خواندن شعر این آهنگ بر روی ادامه متن کلیک کنید .



هرگز نشد بیای پیشم

بگیری دستای منو

بدونی من عاشقتم

گوش کنی حرفای منو

هرگز نشد بیای پیشم

بگیری دستای منو

بدونی من عاشقتم

گوش کنی حرفای منو

تو بی وفا بودی ولی

اونکه برات می مرد منم

تا زنده ام دوست دارم اینه کلام اخرم

تو بی وفا بودی ولی

اونکه برات می مرد منم

تا زنده ام دوست دارم اینه کلام اخرم اینه کلام اخرم

من که نتونستم تو رو یه لحظه تنها بزارم

تو تلخی خاطره هام بگم که دوست ندارم

دلم می خواد همین یه بار

اشکامو پنهون نکنم

باور کنی تو رو می خوام

غربت رو زندونی کنم

میام به شهر خاطرات

غرق بشم تویه نگات

دیوونه بار فدات بشم

بمیرم من واسه چشات بمیرم من واسه چشات

اما هنوز فاصله مون دوره دست من جداست

ترانه سکوت من تو بغض اخرم جداست

کاشکی می شد فقط یه بار بیای بگی دوست دارم

تو چشم من نگاه کنی

بگی که عاشقت منم

برای دانلود روی آهنگ مورد نظر کلیک راست کنید و بعد گزینه Save Target As را بزنید .

هرگز نشد با کیفیت 128

هرگز نشد با کیفیت OGG




محمد ::: پنج شنبه 87/12/22::: ساعت 6:31 عصر